16 Mayıs 2013 Perşembe

Doğal saç ..

Neredeyse 30 yaşındayım ve bugüne kadar saçıma asla boya sürmedim. Gerçi ortaokul döneminde birara perhidrol ve amonyağı karıştırıp saça sürmenin mantıklı olduğunu düşünecek kadar deliymişim:D Normalde tüyleri sarartmak için kullanılan bu iki tehlikeli etken madde benim koyu siyah saçlarıma değdiği anda ışık hızıyla kızıla döndü. Allah'tan sadece bir tutamına sürmüştüm, ama yine de tamamen bir hayalkırıklığı olmuştu. O zamandan beri saçımı ne renge boyarsam boyayım mutlaka bana hiç yakışmayacağını bildiğimden uzak durdum.
Ama bir saç rengi var ki aklımı acayip cezbediyor... Saçın uçlarına doğru bir iki ton açık renkle ışık verilip güneşten doğal açılmış gibi görünmesini sağlıyor. Gerçi bu yeni bir saç rengi değil ama bence son günlerin en havalı görüntüsü diyebilirim..
1
5
4
3
2
6

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder